FAQs
Ofte stilte spørsmål.
Betaling?
Vi har to typer betalingsløsninger; Direktebetaling ved bestilling, eller betaling med faktura som betales 15 dager fra Kunden har mottatt varer. Jeg har problemer med å betale. Systemet spør om Bank Id. Dette er en ekstra sikkerhetsrutine som din bank setter opp på ditt kort. 3Dsecure er for å beskytte deg mot kortsvindel på nett dersom ditt kort skulle bli borte/stjålet. Se mer info under 3Dsecure.
Endring, sletting og betaling?
Jeg har bestilt feil nett, kan jeg endre dette?
Endringer i ordre som ikke er sendt ut kan gjøres via [email protected], ved endring av ordrebeløp må ny ordre legges inn.
Jeg ønsker å bestille mer, kan jeg legge dette til på eksisterende ordre?
Det er ikke mulig å legge til produkter i ordre. Dette fordi beløpet vil bli høyere enn det du har akseptert og fått godkjent ved registrering. Ordre må derfor slettes via [email protected] og du må legge inn ny, korrekt bestiling og foreta en ny korttransaksjon. Beløp som ble trukket ved bestilling vil automatisk tilbakeføres din konto.
Reservedeler?
Hvis du har vært uheldig å slik at deler av målet er ødelagt har vi reservedeler på lager. Alle delene på målet kan byttes ut avhengig av din egen evne til å ta deg av dette. Kontakt oss på telefon 911 70 952 eller på [email protected] så skal vi hjelpe deg så langt det er mulig. Våre nye nett kan byttes ut separat i forhold til målet.
Bytte, retur og garanti?
Det er ikke mulig å bytte spesialproduserte nett. Nettene blir produsert i henhold til hver enkelt ordre og det finnes ikke lager på disse nettene. Du kan bytte standardnett dersom disse finnes på lager. Handel i standard nettbutikk som privatperson gir vanlige forbrukerrettigheter med bytte/angrerett. Dersom du ikke fikk hentet pakken før denne gikk i retur vil den sendes på nytt etter avtale med deg. Du vil måtte dekke de ekstra fraktomkostningene.
Hva gjør jeg hvis det er feil på produktet? Det gis 2 års garanti på produksjonsfeil. Hvis det oppdages en feil eller mangel må Kjøper innen rimelig tid etter at feilen er oppdaget, eller man burde oppdaget det, sende skriftlig melding med ordrereferanse til [email protected] om at det påberopes reklamasjon. Reklamasjon må senest skje to år etter at du overtok varen. Hvis det ikke reklameres i tide, tapes retten til reklamasjon.
Oppbevaring?
Rammen:
Hvis du behandler målet ditt som du ville gjort med bilen din vil du ha gledet av målet i mange år fremover uten behov for å bytte ut hverken nett eller andre deler. Vi anbefaler å tørke av målet/spyle det med rent vann av og til slik at ikke salt og forurensning fra regn sliter på de beveglige delene.
Nettet:
Vi anbefaler at nettet oppbevares tørt og at det får lov til å tørke i åpnet tilstand slik at man unngår råte og jordslag. Nettene er laget av Nylon og tåler ikke stå over lenge tid i temperaturer lavere enn – 16C. Nettene går tilbake til sin normale tilstand når temperaturen blir høyere slik at de kan oppbevares i garasjen på vinteren så lenge de ikke blir belastet med vekt fra andre gjenstander.